Ruim 6 jaar geleden hebben we AGAAT weet raad! BV opgericht met een eigen visie op ontzorgen en een eigen en vooral eigenwijze aanpak waarmee wij onze werkzaamheden in eigen beheer, met eigen goed opgeleide medewerkers voor onze klanten uitvoeren. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een bedrijf met 17 medewerkers en werken wij bij grote en kleine zorginstellingen, particulieren en bij bedrijven door heel Nederland.
Sinds 1 januari 2021 hebben wij een nieuwe pay-off geïntroduceerd AGAAT mooi op maat! waarmee wij willen benadrukken dat wij voor elke doelgroep en voor elk budget een passende oplossing kunnen bedenken of het nu gaat om (project)inrichten, verhuizen, monteren, schoonmaken of om advies. AGAAT mooi op maat! Regelt en ontzorgt voor u van ontwerp tot en met realisatie en nog heel veel meer!
Wij maken het verschil tussen wonen en thuiskomen en tussen werken en productief zijn in een inspirerende werkomgeving.
In de komende jaren zullen wij werken aan het uitbouwen van ons prachtige bedrijf, de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten en verdere uitbreiding van onze kwaliteit en service.
Samen met ons hele team zie ik de toekomst met veel plezier tegemoet.
Marieke Hinke
oprichtster en Commercieel Directeur AGAAT Mooi op Maat!